Kävinhän minä leimailutaivaassa... pitkän odotuksen jälkeen kuitenkin jäi vähän ikävä maku suuhun. Tähän ei mitenkään ollut syynä itse tapahtuma, vaan minä itse. Vatsa kun alkoi tietysti temppuilemaan juuri oikeana päivänä eikä antanut rauhaa keskittyä askartelutarvikkeiden ihasteluun ja osteluun.  Minä olen siis se, joka ei kyennyt puhumaan ystävällisesti kenellekään, irvisteli ja hyökkäsi yhtäkkiä muka tutkimaan alahyllyjen tavaroita, kun vatsa kouristeli. Samoin olen se, joka varasi vessaa useamman kerran kun tarvitsi päästä kiertymään kippuralle hetkeksi.  Että se siitä askartelututtujen tapaamisesta. Mirvaa, Eleonoraa ja Sukarin Heidiä ehdin jopa moikata, ja kiva oli nähdä! Toivottavasti paremmalla ajalla lähiaikoina =) Tällaisen saaliin ehdin nipin napin mukaani kerätä:

Myyjät tässä ei juurikaan häviä, sillä multa jäi ostamatta juuri ne mitä mun piti etsiä - turkoosi ja kivan oranssi muste, joten jälkitilausta täytyy laittaa piakkoin menemään. Samoin kaipaisin dinosaurus ja/tai avaruus  -aiheisia leimasimia, onko hyviä vinkkejä? Nämä ovat olleet Nooan synttärijuhlien teematoiveita ja olisi kyllä muutenkin käyttöä.

Laitanpa tähän nyt kuvan yhdestä muusta hankinnastani: huutamani vanhat karstat!

Nämä on aivan mahtavat! Hankin ne siksi, että sain tuossa kesällä miehen sukulaiselta ISON säkillisen lampaanvillaa, jonka ajattelin itse karstata ja huovutella. Miksei joskus langaksikin asti, jos jossain pääsisi harjoittelemaan rukin käyttöä =) (IHAN TOSI! joo, ja siitä ne suuruudenhullut ideat vasta lähteekin - seuraavaana olisi toiveissa oma pellavapelto, josta saisi tehtyä vaatekankaat itse ;) )