Pakoillessani tenttiin lukemista päätin käyttää tätä Marialta ostamaani leimasinta (huom, kerrankin ostin ihan omaksi enkä vain hyödyntänyt Marian varastoja..) ja osallistua sillä Mojon tämän viikon haasteeseen.

Aika keväinen ja hempeän sävyinenhän tästä tuli  =)

Tekstin tietysti sössin pahemman kerran, joten siksi ylimääräinen tekstilaatta päällä..

Ihania nämä aurinkoiset kevätpäivät, kun tarkenee mennä pihan puolelle kuvailemaan kortteja =) (on kevät kyllä ihanaa muutenkin!)

- - - - -

I decided to use this stamp I bought from Maria, and to take part on Mojo's this week's challenge with this spring-coloured card.

Nice sketch, but I managed to mess with the text so that I had to put an extra textbox to cover it ...

It's starting to feel like spring here, since the snow is gone and the days are warm enough for me to step outside and take pictures of these cards of mine =)

1240299163_img-d41d8cd98f00b204e9800998e