Tämän viikon Jehkottaren haasteessa olikin kaksi haastetta, Taavan sanallinen ja Maria H:n malli. Näitä tuli toteuttaa yhdessä tai erikseen.  Taavan sanallinen haaste oli tehdä kortti pelkästään leimaamalla. Minä nyt yritin sitä sitten tulkita, eli saakohan siinä edes leikellä paperia kuten minä tein? Ajattelin kuitenkin että tämä on aika lähellä pelkästään leimaamista, kun en ole mitään ylimääräisiäkoristeita käyttänyt ja paperin kuviotkin leimannut itse.

Olin juuri tänäään Purppurataivaan askartelutarvikemyyjäisissä (kiitos Elinan kyydistä!), josta ostin kokeeksi leiman,jolla saisin koristeltua paperin reunoja vähän siihen tapaan, kuin olen joissakin blogeissa nähnyt (älkää kysykö missä, en kai mä nyt enää nimiä muista).

Tämän suloisen leimakuvan olen saanut Marialta, kiitos!

Kiva, että sain aikaiseksi yhden vauvakortin, nyt niitä tarvitaan kun näyttää siltä että tuttavapiirissämme muutkin ovat ruvenneet perustamaan perheitä..

 

1243630164_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Edit. Noniin, enhän mä malttanut pitää näppejäni erossa tuosta, vaan piti kokeilla vielä musteen töpöttelyä reunoille lisäksi.. Tässä uusi versio, mutta tiedä sitten kumpi on parempi.

1243659063_img-d41d8cd98f00b204e9800998e