Pitkästä aikaa innostuin osallistumaan uuteen haasteeseen, Spoon Full of Sugar- haasteessa kun oli kiva idea: tehdä muun kuin neliön muotoinen kortti.

 Sain tällä viikolla ihanaa leimakuvapostia Elinalta, kiitos! Pari jo värittelinkin, mutta sitten korttiin tunki taas tämä lohikäärme! Myös Marialta saadut kuvat odottelevan korttiin pääsyä, kunhan pääsen lohikäärmekuumeestani eroon ;)

Kortissani kokeilin blogeissa näkemiäni niittejä, ja ainakin tähän ne mielestäni tomivat mukavasti.

- - -

A Spoon Full of Sugar - challenge had such a fun idea this week that I decided to take a part on it for the first time. The challenge is to make a card of some other shape than a square. My card is definitely not a square one ;)

I used my lovely dragon-stamp - again.. Must start using some others soon, like those I got from Elina or Maria, thank you for pictures! I will get them into a card some day soon =)

I tried to use staples in this card and I think they're quite nice.